VI დღის რეფლექსია.
ვიმსჯელეთ როგორ ვიყენებთ თემაში ინტერნეტს უსაფრთხოდ და პასუხისმგებლობით. დავგეგმეთ და შევქმენით მოსწავლეთა პრეზენტაცია,პუბლიკაციები.გავუზიარეტ ერთმანეთს იდეები, გავეცანით ბლოგირების თვითმასწავლებელს. გავაკეთეთ რეფლექსია. ძალიან საინტერესო მუშაობა გამოვიდა.
VII დღის რეფლექსია.
განვიხილეთ მოდული 6.
დავუბრუნდით მასწავლებლის როლს. გავეცანით როგორ უნდა შევუწყოთ ხელი მოსწავლეებს,რომ ისინი თვითრეგულირებად მსწავლელებად იქცნენ,აგრეთვე როგორ დავაკმაყოფილოთ მოსწავლეების განსხვავებული საჭიროებები. გავუზიარეთ ერთმანეთს შეფასების რუბრიკები, მოვძებნეთ დიფერეენცირებული სწავლების გზები ყველა ტიპის მოსწავლეებისათვის, ვიმუშავეთ სასწავლო პროექტის მოდიფიცირებაზე.
ვიმსჯელეთ როგორ ვიყენებთ თემაში ინტერნეტს უსაფრთხოდ და პასუხისმგებლობით. დავგეგმეთ და შევქმენით მოსწავლეთა პრეზენტაცია,პუბლიკაციები.გავუზიარეტ ერთმანეთს იდეები, გავეცანით ბლოგირების თვითმასწავლებელს. გავაკეთეთ რეფლექსია. ძალიან საინტერესო მუშაობა გამოვიდა.
VII დღის რეფლექსია.
განვიხილეთ მოდული 6.
დავუბრუნდით მასწავლებლის როლს. გავეცანით როგორ უნდა შევუწყოთ ხელი მოსწავლეებს,რომ ისინი თვითრეგულირებად მსწავლელებად იქცნენ,აგრეთვე როგორ დავაკმაყოფილოთ მოსწავლეების განსხვავებული საჭიროებები. გავუზიარეთ ერთმანეთს შეფასების რუბრიკები, მოვძებნეთ დიფერეენცირებული სწავლების გზები ყველა ტიპის მოსწავლეებისათვის, ვიმუშავეთ სასწავლო პროექტის მოდიფიცირებაზე.
Комментариев нет:
Отправить комментарий